Göteborg
I HJÄRTAT
av GÖTEBORG
Hösten 2018, 30 år efter den där kvällen på korvkiosken i Granö, slog vi upp dörrarna till Grano i Vasastan, Göteborg. Här vill vi att gästerna ska njuta av matlagning på hög nivå i en avslappnad miljö utan vita dukar och stela servitörer – oavsett om du bara vill avrunda dagen med ett glas rött och en pizza eller njuta av en fyra-rätters middag.